Резултати

еНаука >  Резултати >  SHAALA-22: Construction and Validation of the New Academic Self-Handicapping Scale
Назив: SHAALA-22: Construction and Validation of the New Academic Self-Handicapping Scale
SHAALA-22: израда и валидација нове скале академског самохендикепирања
Аутори: Milovanović, Aleksandar  ; Bjelogrlić, Andrej; Jovičić, Aleksandar
Година: 2024
Публикација: Inovacije u nastavi
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Издавач: Faculty of Education, University of Belgrade
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 37 br. 2 str. 1-18
DOI: 10.5937/inovacije2402001M
URI: http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/3916
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/927475
Пројекат: Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200025 (Univerzitet u Beogradu, Institut za filozofiju i društvenu teoriju)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца