Резултати
еНаука >
Резултати >
SHAALA-22: Construction and Validation of the New Academic Self-Handicapping Scale
Назив: | SHAALA-22: Construction and Validation of the New Academic Self-Handicapping Scale SHAALA-22: израда и валидација нове скале академског самохендикепирања |
Аутори: | Milovanović, Aleksandar ; Bjelogrlić, Andrej; Jovičić, Aleksandar | Година: | 2024 | Публикација: | Inovacije u nastavi | ISSN: | 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор | Издавач: | Faculty of Education, University of Belgrade | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 37 br. 2 str. 1-18 | DOI: | 10.5937/inovacije2402001M | URI: | http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/3916 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/927475 |
Пројекат: | Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200025 (Univerzitet u Beogradu, Institut za filozofiju i društvenu teoriju) | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |