Rezultati

eNauka >  Rezultati >  SHAALA-22: Construction and Validation of the New Academic Self-Handicapping Scale
Naziv: SHAALA-22: Construction and Validation of the New Academic Self-Handicapping Scale
SHAALA-22: израда и валидација нове скале академског самохендикепирања
Autori: Milovanović, Aleksandar  ; Bjelogrlić, Andrej; Jovičić, Aleksandar
Godina: 2024
Publikacija: Inovacije u nastavi
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Pretraži identifikator
Izdavač: Faculty of Education, University of Belgrade
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 37 br. 2 str. 1-18
DOI: 10.5937/inovacije2402001M
URI: http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/3916
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/927475
Projekat: Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200025 (Univerzitet u Beogradu, Institut za filozofiju i društvenu teoriju)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Creative Commons licenca