Резултати
еНаука >
Резултати >
How Online and Hybrid Classes Affect Theoretical Grammar Comprehension and Learning Experience: A Case Study
Назив: | How Online and Hybrid Classes Affect Theoretical Grammar Comprehension and Learning Experience: A Case Study | Аутори: | Kavgić, Aleksandar ; Panić-Kavgić, Olga | Година: | 2022 | Публикација: | Језици и културе у времену и простору - уреднице Снежана Гудурић, Јасмина Дражић, Марија Стефановић | Издавач: | Нови Сад : Филозофски факултет : Педагошко друштво Војводине | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6065-719-2 Претражи идентификатор | Колација: | br. Br. 10/3 str. Str. 343-354 | VBS COBISS: | 150398729 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/150398729#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/930015 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.