Резултати

еНаука >  Резултати >  Neuromarketing kao alat marketing istraživanja i realizacije strategije odnosa sa potrošačima
Назив: Neuromarketing kao alat marketing istraživanja i realizacije strategije odnosa sa potrošačima
Neuromarketing as a tool of marketing research and implementation of consumer relationship strategy
Аутори: Mladenović, Milica  ; Milićević, Srđan  
Година: 2022
Публикација: Megatrend revija
ISSN: 1820-3159 2560-3329 Megatrend revija Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Megatrend univerzitet primenjenih nauka
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 19 br. 3 str. 389-409
DOI: 10.5937/MegRev2203389M
VBS COBISS: 119925001
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/930267
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1820-3159/2022/1820-31592203389M.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Milićević, Srđan
(Preuzeto iz CrossRef-a) Mladenović, Milica
М-категорија: 
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.