Results

eNauka >  Results >  Neuromarketing kao alat marketing istraživanja i realizacije strategije odnosa sa potrošačima
Title: Neuromarketing kao alat marketing istraživanja i realizacije strategije odnosa sa potrošačima
Neuromarketing as a tool of marketing research and implementation of consumer relationship strategy
Authors: Mladenović, Milica  ; Milićević, Srđan  
Issue Date: 2022
Publication: Megatrend revija
ISSN: 1820-3159 2560-3329 Megatrend revija Search Idenfier
Publisher: Beograd : Megatrend univerzitet primenjenih nauka
Type: Article
Collation: vol. 19 br. 3 str. 389-409
DOI: 10.5937/MegRev2203389M
VBS COBISS: 119925001
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/930267
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1820-3159/2022/1820-31592203389M.pdf
Metadata source: (Preuzeto iz ORCID-a) Milićević, Srđan
(Preuzeto iz CrossRef-a) Mladenović, Milica
M-category: 
51M51

Altmetric
Dimensions
Unpaywall

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.