Резултати

еНаука >  Резултати >  Environmental Literacy Development and the Role of Environmental Elective Elementary School Course: Case of Serbian Education
Назив: Environmental Literacy Development and the Role of Environmental Elective Elementary School Course: Case of Serbian Education
Аутори: Blagdanić, Sanja  ; Marušić Jablanović, Milica  ; Stanišić, Jelena  ; Veinović, Zorica  ; Savić, Slađana  
Година: 2024
Публикација: ECER
Издавач: Germany : European Educational Research Association
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/6803
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/935536
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1131
https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1131
https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/6803
URL: https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/29/contribution/58742
Пројекат: ELIPS - Environmental Identity of Primary School Students in Serbia
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца