Резултати

еНаука >  Резултати >  Evaluating the Impacts of Ntc Learning System on the Motivation of Students in Learning Physics Concepts Using Card-Based Learning Approaches
Назив: Evaluating the Impacts of Ntc Learning System on the Motivation of Students in Learning Physics Concepts Using Card-Based Learning Approaches
Аутори: Lazarević, Bojan; Stojanović, Maja  ; Pisarov, Jelena; Bojanić, Nemanja  
Година: 2024
Публикација: Journal of Baltic Science Education
ISSN: 1648-3898 Journal of Baltic Science Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 23 br. 2 str. 331-351
DOI: 10.33225/jbse/24.23.331
WoS-ID: 001223561200001
Scopus-ID: 2-s2.0-85192078564
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/938011
Пројекат: Ministry of Science, Technological Development and Innovation of the Re-public of Serbia [451-03-47/2023-01/200125]
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.