Резултати
еНаука >
Резултати >
Evaluating the Impacts of Ntc Learning System on the Motivation of Students in Learning Physics Concepts Using Card-Based Learning Approaches
Назив: | Evaluating the Impacts of Ntc Learning System on the Motivation of Students in Learning Physics Concepts Using Card-Based Learning Approaches | Аутори: | Lazarević, Bojan; Stojanović, Maja ; Pisarov, Jelena; Bojanić, Nemanja | Година: | 2024 | Публикација: | Journal of Baltic Science Education | ISSN: | 1648-3898 Journal of Baltic Science Education Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 23 br. 2 str. 331-351 | DOI: | 10.33225/jbse/24.23.331 | WoS-ID: | 001223561200001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85192078564 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/938011 | Пројекат: | Ministry of Science, Technological Development and Innovation of the Re-public of Serbia [451-03-47/2023-01/200125] | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.