Резултати

еНаука >  Резултати >  Брендови као знак декаденције у роману "Faserland" Кристијана Крахта
Назив: Брендови као знак декаденције у роману "Faserland" Кристијана Крахта
Аутори: Огњановић, Бранка Б.  
Година: 2019
Публикација: Брендови у књижевности, језику и уметности : зборник радова са научног округлог стола у оквиру XIII међународног научног скупа Српски језик, књижевност, уметност одржаног на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу (Крагујевац/Топола, 3. новембар 2018)
Издавач: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-80796-29-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 271-283
VBS COBISS: 525281941
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/948000
URL: https://drive.google.com/file/d/1wxJq9LhM1kKfVGIzyLijvE7XhUP2_peo/view
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ognjanović, Branka
Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.