Results

eNauka >  Results >  Брендови као знак декаденције у роману "Faserland" Кристијана Крахта
Title: Брендови као знак декаденције у роману "Faserland" Кристијана Крахта
Authors: Огњановић, Бранка Б.  
Issue Date: 2019
Publication: Брендови у књижевности, језику и уметности : зборник радова са научног округлог стола у оквиру XIII међународног научног скупа Српски језик, књижевност, уметност одржаног на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу (Крагујевац/Топола, 3. новембар 2018)
Publisher: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Type: Book parts
ISBN: 978-86-80796-29-1 Search Idenfier
Collation: str. 271-283
VBS COBISS: 525281941
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/948000
URL: https://drive.google.com/file/d/1wxJq9LhM1kKfVGIzyLijvE7XhUP2_peo/view
Metadata source: (Preuzeto iz ORCID-a) Ognjanović, Branka
Migrirano iz RIS podataka
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.