Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Брендови као знак декаденције у роману "Faserland" Кристијана Крахта
Naziv: Брендови као знак декаденције у роману "Faserland" Кристијана Крахта
Autori: Огњановић, Бранка Б.  
Godina: 2019
Publikacija: Брендови у књижевности, језику и уметности : зборник радова са научног округлог стола у оквиру XIII међународног научног скупа Српски језик, књижевност, уметност одржаног на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу (Крагујевац/Топола, 3. новембар 2018)
Izdavač: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-80796-29-1 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 271-283
VBS COBISS: 525281941
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/948000
URL: https://drive.google.com/file/d/1wxJq9LhM1kKfVGIzyLijvE7XhUP2_peo/view
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Ognjanović, Branka
Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.