Резултати

еНаука >  Резултати >  Digital Game-Based Learning’s (DGBL) Effect on Students’Academic Performance
Назив: Digital Game-Based Learning’s (DGBL) Effect on Students’Academic Performance
Аутори: Baltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  
Година: 2025
Публикација: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE)
ISSN: 2334-8496 International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education - IJCRSEE Претражи идентификатор
Издавач: The Association for the Development of Science, Engineering and Education, Serbia
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 1 str. 127-140
DOI: 10.23947/2334-8496-2025-13-1-127-140
WoS-ID: 001498085000007
Scopus-ID: 2-s2.0-105005083983
URI: http://repozitorijum.diplomacy.bg.ac.rs/1524/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/979916
Пројекат: Serbia and challenges in international relations in 2025
М-категорија: 
22M22 - Међународни часопис категорије M22

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.