Резултати

еНаука >  Резултати >  Exploring Foreign Language Teachers’ Voices on Formative Assessment: A Qualitative Study
Назив: Exploring Foreign Language Teachers’ Voices on Formative Assessment: A Qualitative Study
Аутори: Ljubojević, Danijela  
Остала ауторства: Kovačević, Borko; Milojević, Emilija; Arsić, Ana; Bogdanović, Jelena
Година: 2025
Публикација: THE 8TH INTERNATIONAL CONGRESS OF APPLIED LINGUISTICS TODAY – MODERN APPROACHES TO OLD AND NEW CHALLENGES
Издавач: Belgrade : University, Faculty of Philology
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6153-769-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 103-104
URI: https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1214
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/983356
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца