Резултати
еНаука >
Резултати >
Exploring Foreign Language Teachers’ Voices on Formative Assessment: A Qualitative Study
| Назив: | Exploring Foreign Language Teachers’ Voices on Formative Assessment: A Qualitative Study | Аутори: | Ljubojević, Danijela |
Остала ауторства: | Kovačević, Borko; Milojević, Emilija; Arsić, Ana; Bogdanović, Jelena | Година: | 2025 | Публикација: | THE 8TH INTERNATIONAL CONGRESS OF APPLIED LINGUISTICS TODAY – MODERN APPROACHES TO OLD AND NEW CHALLENGES | Издавач: | Belgrade : University, Faculty of Philology | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6153-769-1 Претражи идентификатор |
Колација: | str. 103-104 | URI: | https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1214 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/983356 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |