Резултати

еНаука >  Резултати >  Balancing Act: Enhancing Student Comprehension of Acid-Base Physiology Through Interactive, System-Based Teaching
Назив: Balancing Act: Enhancing Student Comprehension of Acid-Base Physiology Through Interactive, System-Based Teaching
Аутори: Dakić, Tamara  ; Cvetić-Antić, Tijana  ; Jevđović, Tanja  ; Lakić, Iva  ; Ružičić, Aleksandra  ; Vujović, Predrag  
Година: 2025
Публикација: Advances in physiology education
ISSN: 1043-4046 Advances in Physiology Education Претражи идентификатор
1522-1229 Advances in Physiology Education Претражи идентификатор
Издавач: American Physiological Society
Тип резултата: Научни чланак
DOI: 10.1152/advan.00133.2025
PMID: 40763046
URI: https://biore.bio.bg.ac.rs/handle/123456789/7767
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/996209
М-категорија: 
21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.