Резултати
еНаука >
Резултати >
Balancing Act: Enhancing Student Comprehension of Acid-Base Physiology Through Interactive, System-Based Teaching
Назив: | Balancing Act: Enhancing Student Comprehension of Acid-Base Physiology Through Interactive, System-Based Teaching | Аутори: | Dakić, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2025 | Публикација: | Advances in physiology education | ISSN: | 1043-4046![]() ![]() 1522-1229 ![]() ![]() |
Издавач: | American Physiological Society | Тип резултата: | Научни чланак | DOI: | 10.1152/advan.00133.2025 | PMID: | 40763046 | URI: | https://biore.bio.bg.ac.rs/handle/123456789/7767 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/996209 |
М-категорија: | 21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.