еНаука - преглед
Преглед према Аутор Jošić, Smiljana
Приказ резултата 1 до 20 од 122
следеће >
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2019 | A dialogical approach to large-scale assessments: Students reasoning about items in PISA and TIMSS (✓) | Jelena Radišić; Aleksandar Baucal ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Ostvarivanje inkluzije u predškolskoj ustanovi i osnovnoj školi | Jošić, Smiljana ![]() ![]() ![]() ![]() | Научна критика и полемика | 52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису |
2016 | Akciona istraživanja kao oruđe za unapređivanje obrazovne prakse | Jelena Radišić; Dejan Stanković; Jošić, Smiljana ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Analysing Students' Difficulties In Solving Data Display Items In TIMSS Grade 4 - Are All Incorrect Answers Alike? | Jelena Radišić; Jošić, Smiljana M. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Ангажовање родитеља и постигнуће ученика: ране активности којима се подстиче математичка и научна писменост | Ђевић, Рајка ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2011 | Application and validation of an implicit association test in the measurement of implicit prejudice among children (✓) | Ćirović, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2017 | Безбедност ученика у школи: Перспектива директора и ученика | Gutvajn, Nikoleta M. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2015 | Challenges, obstacles and outcomes of applying inquiry method in primary school mathematics: Example of an experienced teacher | Radišić, Jelena; Jošić, Smiljana ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2021 | Чиниоци постигнућа ученика из математике и природних наука у студији TIMSS 2019 (✓) | Јошић, Смиљана ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Contribution of Teacher Practices to Reading Literacy in Serbia – Lessons from PISA 2009 we missed | Jošić, Smiljana M. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Cross-linguistic patterns in the acquisition of quantifiers (✓) | Katsos, Napoleon; Cummins, Chris; Ezeizabarrena, Maria-Jose; Gavarro, Anna; Kuvač-Kraljević, Jelena; Hrzica, Gordana; Grohmann, Kleanthes K.; Skordi, Athina; de Lopez, Kristine Jensen; Sundahl, Lone;
van Hout, Angeliek; Hollebrandse, Bart; Overweg, Jessica; Faber, Myrthe; van Koert, Margreet; Smith, Nafsika; Vija, Maigi; Zupping, Sirli; Kunnari, Sari; Morisseau, Tiffany; Rusieshvili, Manana; Yatsushiro, Kazuko; Fengler, Anja; Varlokosta, Spyridoula; Konstantzou, Katerina; Farby, Shira; Guasti, Maria Teresa; Vernice, Mirta; Okabe, Reiko; Isobe, Miwa; Crosthwaite, Peter; Hong, Yoonjee; Balciuniene, Ingrida; Nizar, Yanti Marina Ahmad; Grech, Helen; Gatt, Daniela; Cheong, Win Nee; Asbjornsen, Arve; Torkildsen, Janne von Koss; Haman, Ewa; Miekisz, Aneta; Gagarina, Natalia; Puzanova, Julia; Anđelković, Darinka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
2017 | Development of reading competency through scaffolded peer interaction and individual activity | Jošić, Smiljana ![]() ![]() | Докторска дисертација | 70M70 - Одбрањена докторска дисертација |
2018 | Dialogical PISA: correct answers are all alike, every incorrect answer is incorrect in its own way | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2022 | Dialogue, diversity and interdisciplinarity in the field of learning and instruction: book of abstracts (✓) | Монографија | Мп категорија ће бити приказана накнадно. | |
2015 | DIF Analysis and Teacher Accounts on Relative Difficulty of TIMSS 2011 Grade 4 Items in 5 countries | Radišić Jelena; Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Empirijska istraživanja : metodološke i statističke osnove | Jošić, Smiljana ![]() ![]() | Научна критика и полемика | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2024 | Exploring adults’ mediation in collaborative problem solving among adolescents | Jošić, Smiljana ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Faktori postignuća učenika iz matematike i prirodnih nauka: TIMSS 2019 u Srbiji (✓) | Jošić, Smiljana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | 44 ![]() M44 - Поглавље у књизи М41 или рад у зборнику водећег нац. значаја |
2022 | From collaboration to solutions: Encouraging collaborative problem solving through school practice (✓) | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2015 | How contact shapes implicit and explicit preferences: attitudes toward Roma children in inclusive and non-inclusive environment | Žeželj, Iris ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |