Резултати

еНаука >  Резултати >  A dialogical approach to large-scale assessments: Students reasoning about items in PISA and TIMSS
Назив: A dialogical approach to large-scale assessments: Students reasoning about items in PISA and TIMSS
Аутори: Jelena Radišić; Aleksandar Baucal  ; Jošić, Smiljana M.  
Година: 2019
Публикација: Book of apstract EARLI 19
Издавач: RWTH Aachen University, Aachen, Germany
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 9
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/322000
URL: https://earli.org/sites/default/files/2019-09/BOA-2019.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.