Резултати
еНаука >
Резултати >
A dialogical approach to large-scale assessments: Students reasoning about items in PISA and TIMSS
![](https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/flat-actions-icons-9/512/Tick_Mark-256.png)
Назив: | A dialogical approach to large-scale assessments: Students reasoning about items in PISA and TIMSS | Аутори: | Jelena Radišić; Aleksandar Baucal ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2019 | Публикација: | Book of apstract EARLI 19 | Издавач: | RWTH Aachen University, Aachen, Germany | Тип резултата: | Конференцијски рад | Колација: | str. 9 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/322000 | URL: | https://earli.org/sites/default/files/2019-09/BOA-2019.pdf | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.