еНаука - преглед

Преглед према Аутор Mićić, Katarina

Приказ резултата 1 до 20 од 36  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2021A leap to the digital era-what are lower and upper secondary school students' experiences of distance education during the COVID-19 pandemic in Serbia?Kovač-Cerović, Tunde; Mićić, Katarina  ; Vracar, SelenaНаучни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2024Am I a math person? Linking math identity with students’ motivation for mathematics and achievementRadišić, Jelena; Krstić, Ksenija  ; Blažanin, Barbara  ; Mićić, Katarina  ; Baucal, Aleksandar  ; Peixoto, Francisco; Schukajlow, StanislawНаучни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2023Becoming a "math-person": Interplay between achievement emotions, motivation and math identityBarbara Blažanin; Radišić, Jelena; Krstić, Ksenija  ; Micic, Katarina  Конференцијски рад
34documentMNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (12.12.2024.)
M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу
2023Challenges in the Implementation of EMIS as a Litmus Test of the Quality of EducationMicic, Katarina  ; Ana Pešikan  Конференцијски рад
34documentMNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (12.12.2024.)
M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу
2023Constructing the notion of doing mathematics in transition from the first to the second cycle of elementary educationMicic, Katarina  ; Radišić, JelenaКонференцијски рад
34documentMNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (12.12.2024.)
M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу
2024Cultural Correlates Of Gender Gap Trends In Pisa Mathematics Performance Across Countries And TimeMićić, Katarina  ; Blažanin, BarbaraКонференцијски рад
34documentMNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (12.12.2024.)
M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу
2024Digital Literacy through Games: A Participatory Assessment Study of the Impact of a Minecraft-Based Learning Resource for Computer Science lessonsMićić, Katarina  ; Veljković, Katarina; Stančić, Milan  ; van Uden, JolienКонференцијски рад
34documentMNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (12.12.2024.)
M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу
2021Digitally Mediated Educational InequityMićić, Katarina  ; Jokić Zorkić, Tijana; Vračar, Selena; Kovač Cerović, TindeКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Dynamic Values Negotiating Geo-Political Narratives Across a Migration SystemDaiute, Colette; Kovač-Cerović, Tunde; Mićić, Katarina  ; Sullu, Bengi; Vracar, SelenaНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2020Education Equity in the Age of COVID-19: A Rural LensPešikan, Ana  ; Jovanović, Olja  ; Antić, Slobodanka; Mićić, Katarina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Educational Aspirations Of Students And Their Relationship With Socio-Emotional And Demographics CharacteristicsBlažanin, Barbara; Mićić, Katarina  Конференцијски рад
34documentMNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (12.12.2024.)
M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу
2023Emergency education as a catalyst for teacher change: Extent and correlates of the class and subject teachers' growth of competencesMićić, Katarina  ; Vračar, SelenaНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2020Exploring the intercultural sensitivity of Serbian children in the context of inclusion of migrant children in the national school systemSelena Vračar; Katarina Mićić  ; Tinde Kovač-Cerović; Petrović, Danijela S.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Here and now vs. past and future: Stories of forced migration across EuroasiaTunde Kovacs Cerović; Colette Daiute; Mićić, Katarina  ; Bengi Sullu; Selena VračarКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020High school students achievement and motivation in mathematics – do gender and gender role identification play a role?Nataša Simić  ; Mićić, Katarina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Kakva je ovo nova škola i kako da se snađem u njoj: Učenička perspektiva nastave na daljinu za vreme vanrednog stanja 2020. godine u SrbijiMićić, Katarina  ; Selena Vračar; Tinde Kovač CerovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Korišćenje digitalnih tehnologija u predškolskim ustanovamaMarija Belenzada; Micic, Katarina  ; Šaponjić, Vesna; Kojović, BiljanaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Learning about educational change: children’s, parents’ and teachers’ narratives in the pandemicMicic, Katarina  ; Cerović, Tinde Kovacs; Colette DaiuteОстало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Lost Trust? The Experiences of Teachers and Students during Schooling Disrupted by the Covid-19 PandemicJokić Zorkić, Tijana; Mićić, Katarina  ; Kovacs Cerović, TundeНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2024Making Change within Limits: Investigating Teachers' Learning through Collaborative Action ResearchJovanović Milanović, Olja  ; Mićić, Katarina  Конференцијски рад
34documentMNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (12.12.2024.)
M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу