еНаука - преглед
Преглед према Аутор Radulović, Lidija
Приказ резултата 1 до 20 од 122
следеће >
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2022 | Can teacher support reduce inequalities in education? Re-examining the relationship between cultural capital and achievement | Radulović, Mladen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2005 | Critical reflection on teacher from the point of standards - ATTEE 2005 poster 18 | Radulović, Lidija ![]() ![]() | Остало | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2001 | Дечја партиципација у школи: потребе и могућности | Радуловић, Лидија ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
1996 | Дечја права - чија одговорност? - пројекат : Родитељи и васпитачи у акцији | Пешић, Мирјана; Митровић, Милица; Хебиб, Емина ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Извештај | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2002 | Демократизација образовања и образовање за демократију и грађанско друштво (✓) | Пешић, Мирјана ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Didactic Aspects of the Professional Development Program – Case Study of the Program for Improvement of University Teachers’ Competencies | Milin, Vladeta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Diversification - meanings and policies in practice of preschool education in Serbia | Miškeljin, Lidija ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
1997 | Dometi jednog istraživanja seoske škole kao polazište za razmišljanje o istraživanjima u pedagogiji | Radulović, Lidija ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Educational System and Sustainale Development: Research Opions (✓) | Radulović, Mladen ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Elementi za strategiju građenja kvaliteta nastave (✓) | Mitrović, Milica; Radulović, Lidija R. ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2004 | Etnografski pristup istraživanju | Radulović, Lidija ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
1998 | Etnografski pristup istraživanju | Radulović, Lidija ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2010 | Evaluacija aktivnosti studenata kao polazište za razvijanje programa nastavnog predmeta | Radulović, Lidija ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2010 | Evaluacija aktivnosti studenata kao polazište za razvijanje programa nastavnog predmeta / Evaluating Student Learning as an Agent for improving Teaching | Radulović, Lidija ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2015 | Načini evaluacije i građenje značenja kvaliteta rada nastavnika | Stančić, Milan ![]() ![]() | Докторска дисертација | 70M70 - Одбрањена докторска дисертација |
2011 | Experiences in keeping a portfolio from the perspective of students - future teachers | Radulović, Lidija ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Fostering student teachers self-reflectivity by using concept mapping | Stančić, Milan ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Fostering student teachersʹ self-reflectivity by using concept mapping | Stančić, Milan; Radulović, Lidija ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | From glorifying method toward post-method stance: Searching for quality of teaching/learning (✓) | Stančić, Milan ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2015 | From recognizing teacher's competences toward developing (pre)school as learning community | Radulović, Lidija ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |