Резултати

еНаука >  Резултати >  Can teacher support reduce inequalities in education? Re-examining the relationship between cultural capital and achievement
Назив: Can teacher support reduce inequalities in education? Re-examining the relationship between cultural capital and achievement
Аутори: Radulović, Mladen  ; Radulović, Lidija  ; Stančić, Milan  
Година: 2022
Публикација: British Journal of Sociology of Education
ISSN: 0142-5692 British Journal of Sociology of Education Претражи идентификатор
1465-3346 British Journal of Sociology of Education Претражи идентификатор
Издавач: United Kingdom : Taylor and Francis Group
United Kingdom : Routledge
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 43 br. 7 str. 1012-1031
DOI: 10.1080/01425692.2022.2092449
WoS-ID: 000817258500001
Scopus-ID: 2-s2.0-85132989905
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/573946
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/6525
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/822
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/823
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3799
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd)
Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200163 (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet)
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.