еНаука - преглед

Преглед према Аутор Baltezarević, Ivana

Приказ резултата 1 до 20 од 59  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2024Advantages of Digital Marketing in the World of Digital GamesBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Borivoje  ; Baltezarević, Ivana  Научни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2025AI-Driven Influence: Ethical Boundaries and Manipulative Practices among Social Media InfluencersBaltezarević, Ivana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025Artificial intelligence (AI) impact on cybersecurityBaltezarević, Ivana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Benefits and risks of ChatGPT in future educationBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  Научни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2023Benefits of using holograms in marketing communicationBaltezarevic, Radoslav  ; Baltezarevic, Ivana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Comprehending subconscious consumer behavior in the digital age via neuromarketingBaltezarević, Ivana  ; Baltezarević, Radoslav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Confirmation bias in digital communication: the tendency of consumers to favor information that confirms their pre-existing beliefsBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana Ž.  ; Ravić, NenadНаучни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2021Daning-Krugerov efekat - uticaj iskrivljene realnosti na percepciju potrošača prema luksuznim brendovimaBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  Научни чланак
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24
2025Digital Game-Based Learning’s (DGBL) Effect on Students’Academic PerformanceBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  Научни чланак
22M22 - Међународни часопис категорије M22
2024Digital guerrilla marketing: An innovative method of utilizing online communication channels to connect with the target audienceBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  Научни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2023Digitalni marketing u poslovnom okruženjuBaltezarevic, Radoslav  ; Baltezarevic, Ivana  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025Echo Influencers: Performing Credibility Without Credentials in the Age of Social MediaBaltezarević, Ivana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Effects of in-game advertising on the world economyBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Ensure Video Game Success with Digital MarketingBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Essential advantages of a sustainable blue economyBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Impact of sensory marketing on consumer behaviorBaltezarević, Ivana  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2016Impact of viral marketing on consumer`s attitudes towards brandsBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  ; Piotr KwiatekПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Komunikacija u novim medijimaBaltezarević, Ivana  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Malvertising: the use of malicious advertising to spread malware, and its negative effects on the world economyBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022National security and the challenges of the digital ageLakušić, Milovan  ; Baltezarević, Ivana  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51