Истраживачи
Jovanović, Jelena
Година
- 45 2020 - 2026
- 97 2010 - 2019
- 47 2000 - 2009
Мп-кат.
- 84 M30/M60
- 21 M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+
- 17 M20/M50
- 17 M21a - Водећи међународни часопис категорије M21a
- 13 M22 - Међународни часопис категорије M22
- 12 M21 - Водећи међународни часопис категорије M21
- 10 M10/M40
- 4 остало
- 3 M24 - Водећи национални часопис категорије M24
- 3 M52 - Национални часопис категорије M52
- следећи >
Година - распон
Резултати 1-20 од 189
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2025 | AI for data generation in education: Towards learning and teaching support at scale | Khalil, Mohammad; Liu, Qinyi; Jovanovic, Jelena ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
2025 | Ensuring privacy through synthetic data generation in education | Liu, Qinyi; Shakya, Ronas; Jovanovic, Jelena ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
2025 | Advancing privacy in learning analytics using differential privacy | Liu, Qinyi; Shakya, Ronas; Khalil, Mohammad; Jovanovic, Jelena ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2025 | Disentangling doctoral well-being support in progress-focused workshops: Combining qualitative and quantitative data in single-case learning analytics | Prieto, Luis P; Jovanovic, Jelena ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
2024 | Explaining trace-based learner profiles with self-reports - the added value of psychological networks | Jovanović, Jelena M. ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
2024 | The Interplay of Learning Analytics and Artificial Intelligence | Jovanović, Jelena ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Computer Supported Education | McLaren, Bruce M.; Uhomoibhi, James; Jovanović, Jelena ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Scaling While Privacy Preserving: A Comprehensive Synthetic Tabular Data Generation and Evaluation in Learning Analytics![]() | Liu, Qinyi; Khalil, Mohammad; Shakya, Ronas; Jovanovic, Jelena M ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Curriculum analytics: Exploring assessment objectives, types, and grades in a study program | Jovanovic, Jelena M ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
2024 | Towards Comprehensive Monitoring of Graduate Attribute Development: A Learning Analytics Approach in Higher Education | Barthakur, Abhinava; Jovanovic, Jelena M ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Programiranje 1 - praktikum sa primerima i rešenim zadacima u programskom jeziku Java | Tomić, Bojan B. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Уџбеник | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Embeddings for automatic short answer grading - a scoping review | Putniković, Marko; Jovanović, Jelena M. ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a |
2023 | Transferring effective learning strategies across learning contexts matters: A study in problem-based learning | Saqr, Mohammed; Matcha, Wannisa; Uzir, Noraayu Ahmad; Jovanovic, Jelena M ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a |
2023 | The benefit of reflection prompts for encouraging learning with hints in an online programming course | Choi, Heeryung; Jovanović, Jelena M. ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
2023 | Open badges and achievement goal orientation - a study with high-performing student programmers | Tomić, Bojan B. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
2023 | Student Profiles of Change in a University Course: A Complex Dynamical Systems Perspective | Poquet, Oleksandra; Jovanović, Jelena ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Poboljšanje objašnjivosti VI modela na primeru ocenjivanja timskog rada studenata programiranja | Tomić, Bojan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Intense, turbulent, or wallowing in the mire - a longitudinal study of cross-course online tactics, strategies, and trajectories | Saqr, Mohammed; López-Pernas, Sonsoles; Jovanović, Jelena M. ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
2022 | An ai-based approach for grading students' collaboration | Tomić, Bojan B. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a |
2022 | Revealing the regulation of learning strategies of MOOC retakers - a learning analytic study | Fan, Yizhou; Jovanović, Jelena M. ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |