Истраживачи
Rodić, Dušica
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2018 | Утицај примене хибридних илустрација на постигнуће и ментални напор ученика у наставној теми "Аминокиселине и протеини" | Рончевић Тамара ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Diagnosing the quality of high school students’ and pre-service chemistry teachers’ cognitive structures in organic chemistry by using students’ generated systemic synthesis questions | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21M21 - Рад у врхунском међ. часопису |
2018 | Application of Systemic Three-Tier Diagnostic Instrument for Assessing Chemistry Student Teachers’ Conceptual Understanding of Organic Chemistry Reactions | Hrin, Tamara N. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Diagnosing Students’ Misconceptions in General Chemistry Using Four-Tier Multiple-Choice Test | Milenković, Dušica D. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Design of a Rubric for the Assessment of Cognitive Complexity of Redox Reactions based Problems | Segedinac, Mirjana D. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Using knowledge space theory to compare expected and real knowledge spaces in learning stoichiometry (✓) | Segedinac, Milan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21M21 - Рад у врхунском међ. часопису |
2018 | Analysis of the success in solving stereochemistry problems by using eye-tracking technique | Jovana Sremački; Milenković, Dušica D. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | The Accuracy of Macro–Submicro–Symbolic Language of Future Chemistry Teachers | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2018 | A model-driven approach to e-course management (✓) | Goran Savić ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2017 | Evaluation of Cognitive Complexity of Tasks for the Topic Hydrogen Exponent in the Solutions of Acids and Bases | Horvat, Saša A. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Examining Systems Thinking Through the Application of Systemic Approach in the Secondary School Chemistry Teaching | Hrin, Tamara N. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Conflict between calculations and underlaying concepts: Case of tertiary level students | Milenković, Dušica D. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Efficiency of solving systemic multiple choice questions in organic chemistry at university level: An eye tracking analysis | Hrin, Tamara N. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | SYSTEMS THINKING IN CHEMISTRY CLASSROOM: THE INFLUENCE OF SYSTEMIC SYNTHESIS QUESTIONS ON ITS DEVELOPMENT AND ASSESSMENT | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21M21 - Рад у врхунском међ. часопису |
2017 | Hemijski jezik iz perspektive učenika: alat za učenje ili novi strani jezik? | Milenković, Dušica D. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Poređenje metoda procene kompleksnosti stehiometrijskih zadataka | Horvat, Saša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Identification of Misconceptions through Multiple Choice Tasks at Municipal Chemistry Competition Test | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Systemic Synthesis Questions [SSynQs] as Tools to Help Students to Build Their Cognitive Structures in a Systemic Manner | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2016 | Primena troslojnog testa kao dijagnostičkog alata za identifikaciju alternativnih koncepcija za nastavnu temu uglјeni-hidrati | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Development of a Three-Tier Test as a Valid Diagnostic Tool for Identification of Misconceptions Related to Carbohydrates | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |