Истраживачи
Rodić, Dušica
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2014 | The impact of systemic approach on male and female students' achievement in initial chemisrty teaching | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Cognitive Load at Different Levels of Chemistry Representations | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Uticaj instrukcione strategije zasnovane na tripletnom modelu reprezentacije sadržaja na performanse učenika muškog i ženskog pola | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | The impact of systemic synthesis questions [SSynQs] on students' ability to solve isomorphic and analogical problems in organic chemistry | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Development and evaluation of Instruments for Assessing Efficiency of Instructional Strategy Based on the Triplet Model of Knowledge Representation | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Efikasnost rješavanja različitih tipova zadataka kod čenika osnovnoškolskog uzrasta iz nastavne teme „Rastvori“ | Hrin Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Comparison of mental efficiency of instructional strategy based on triplet model of content representation and traditional teaching instruction | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Primjena sistemičkog pristupa u egzemplarnoj nastavi organske hemije | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Miskoncepcije u ranoškolskom učenju integrisanih prirodnih nauka i primena učeničkih miniprojekata u njihovom prevazilaženju | Segedinac, Mirjana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Application of Systemic Approach in Initial Teaching of Chemistry: Learning the Mole Concept | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | Cognitive load in problem solving stoichiometry | Horvat Saša ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | The Effect of Context on Perceived Cognitive Load and Students' Achievements in the Problem Solving Tasks in Primary School Chemistry Teaching, | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | Kognitivno opterećenje u simboličkom domenu reprezentacije znanja u osnovnoškolskoj nastavi hemije | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | Development of ontological knowledge representation: learning hydrocarbons with double bonds at the secondary level | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | Uticaj konteksta na kognitivno opterećenje učenika u nastavnoj temi Hemijska ravnoteža | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | Cognitive load in problem solving stochiometry | Horvat, Saša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Primena procesa poređenja ontologija u nastavnoj temi „Ugljeni hidrati“ | Hrin Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Samopercepcija kognitivnog opterećenja u osnvnoškolskoj nastavi hemije | Segedinac, Mirjana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Cognitive load in different levels of representation of knowledge in chemistry | Milenković, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Primena procesa poređenja ontologija u nastavnoj temi Ugljeni hidrati | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |