Резултати

еНаука >  Резултати >  Development and evaluation of Instruments for Assessing Efficiency of Instructional Strategy Based on the Triplet Model of Knowledge Representation
Назив: Development and evaluation of Instruments for Assessing Efficiency of Instructional Strategy Based on the Triplet Model of Knowledge Representation
Аутори: Milenković, Dušica  ; Segedinac, Mirjana ; Hrin, Tamara  
Година: 2014
Публикација: ECRICE 2014, 12 th European Conference on Research in Chemistry Education , Jyvaskula, Finland, 2014
ISSN: 0357-346X Претражи идентификатор
Издавач: Division of Chemical Education of EuCheMS, Finska
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 48-48
URI: https://www.jyu.fi/kemia/en/research/ecrice2014
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=92881&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/508598
URL: https://www.jyu.fi/kemia/en/research/ecrice2014
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.