Истраживачи



Резултати 21-40 од 104

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2020Validation of the procedure for the assessment of cognitive complexity of chemical technology problem tasksHorvat, Saša  ; Hrin, Tamara  ; Arsenović, Dragana Z.; Milenković, Dušica  ; Segedinac, Mirjana D. Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2020Systemic diagrams as effective tools for assessing student achievement: reflections and recommendationsMilenković, Dušica D.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019nalysis of items at the republic chemistry competition test for eight-grade studentsAna R. MArković; Milenković, Dušica D.  ; Hrin, Tamara N.  ; Horvat, Saša A.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Validation of Method for the Assessment of Cognitive Complexity of Chemical Technology Problem TasksHorvat Saša  ; Rodić Dušica  ; Рончевић Тамара  ; Segedinac MirjanaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Combined measures of students’ success: recent trends and developments in science education researchMilenković, Dušica D.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Students’ abilities of reading images in general chemistry: The case of realistic, conventional and hybrid imagesHrin, Tamara N.  ; Željka Đ. Ćuk; Milenković, Dušica D.  ; Segedinac, Mirjana D. ; Horvat, Saša A.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Experimental determination of Avogadros constant in high-school chemistry teachingJelena M. Tomašević; Horvat, Saša A.  ; Milenković, Dušica D.  ; Hrin, Tamara N.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019VALIDATION OF METHOD FOR THE ASSESSMENT OF COGNITIVE - COMPLEXITY OF CHEMICAL TECHNOLOGY PROBLEM TASKSHorvat, Saša A.  ; Milenković, Dušica D.  ; Hrin, Tamara N.  ; Segedinac, Mirjana D. Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Interpretation of chemical terms and symbolic representations as a means of diagnosing students misconceptionsMilenković, Dušica D.  ; Hrin, Tamara N.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Hybrid images as part of the primary school chemistry class instruction: mastering the concepts of amino acids and proteinsHrin, Tamara  ; Sedlar, Agneš; Milenković, Dušica  ; Segedinac, Mirjana Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2019AN ANALYSIS OF THE HIGH SCHOOL STUDENTS’ ABILITIES TO READ REALISTIC, CONVENTIONAL, AND HYBRID IMAGES IN GENERAL CHEMISTRYРончевић Тамара  ; Ćuk Željka; Rodić Dušica  ; Segedinac Mirjana ; Horvat Saša  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2019Analysis of items at the republic chemistry competition test for eight-grade studentsMarković Ana; Rodić Dušica  ; Рончевић Тамара  ; Horvat Saša  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019(Ne)razumevanje osnovnih hemijskih koncepata zastupljenih u računskim zadacima.Milenković, Dušica D.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Experimental determination of Avogadro's constant in high school chemistry teachingTomašević Jelena; Horvat Saša  ; Rodić Dušica  ; Рончевић Тамара  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Inferring students' cognitive structures in organic chemistry with the use of a word association testNataša Ž. Marković; Hrin, Tamara N.  ; Milenković, Dušica D.  ; Horvat, Saša A.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Application of Systemic Three-Tier Diagnostic Instrument for Assessing Chemistry Student Teachers’ Conceptual Understanding of Organic Chemistry ReactionsHrin, Tamara N.  ; Milenković, Dušica D.  ; Segedinac, Mirjana D. ; Horvat, Saša A.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Утицај примене хибридних илустрација на постигнуће и ментални напор ученика у наставној теми "Аминокиселине и протеини"Рончевић Тамара  ; Седлар Агнеш; Родић Душица  ; Сегединац МирјанаКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Diagnosing the quality of high school students’ and pre-service chemistry teachers’ cognitive structures in organic chemistry by using students’ generated systemic synthesis questionsHrin, Tamara  ; Milenković, Dušica  ; Segedinac, Mirjana Научни чланак
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису
2018Best practices of assessment as a way to promote effective learningMilenković, Dušica  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2018A model-driven approach to e-course management (✓)Goran Savić  ; Milan Segedinac  ; Milenković, Dušica D.  ; Hrin, Tamara N.  ; Segedinac, Mirjana D. Научни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

Резултати 21-40 од 104