Истраживачи
Rodić, Dušica
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2020 | Validation of the procedure for the assessment of cognitive complexity of chemical technology problem tasks | Horvat, Saša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2020 | Systemic diagrams as effective tools for assessing student achievement: reflections and recommendations | Milenković, Dušica D. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | nalysis of items at the republic chemistry competition test for eight-grade students | Ana R. MArković; Milenković, Dušica D. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Validation of Method for the Assessment of Cognitive Complexity of Chemical Technology Problem Tasks | Horvat Saša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Combined measures of students’ success: recent trends and developments in science education research | Milenković, Dušica D. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Students’ abilities of reading images in general chemistry: The case of realistic, conventional and hybrid images | Hrin, Tamara N. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Experimental determination of Avogadros constant in high-school chemistry teaching | Jelena M. Tomašević; Horvat, Saša A. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | VALIDATION OF METHOD FOR THE ASSESSMENT OF COGNITIVE - COMPLEXITY OF CHEMICAL TECHNOLOGY PROBLEM TASKS | Horvat, Saša A. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Interpretation of chemical terms and symbolic representations as a means of diagnosing students misconceptions | Milenković, Dušica D. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Hybrid images as part of the primary school chemistry class instruction: mastering the concepts of amino acids and proteins | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2019 | AN ANALYSIS OF THE HIGH SCHOOL STUDENTS’ ABILITIES TO READ REALISTIC, CONVENTIONAL, AND HYBRID IMAGES IN GENERAL CHEMISTRY | Рончевић Тамара ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2019 | Analysis of items at the republic chemistry competition test for eight-grade students | Marković Ana; Rodić Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | (Ne)razumevanje osnovnih hemijskih koncepata zastupljenih u računskim zadacima. | Milenković, Dušica D. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Experimental determination of Avogadro's constant in high school chemistry teaching | Tomašević Jelena; Horvat Saša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Inferring students' cognitive structures in organic chemistry with the use of a word association test | Nataša Ž. Marković; Hrin, Tamara N. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Application of Systemic Three-Tier Diagnostic Instrument for Assessing Chemistry Student Teachers’ Conceptual Understanding of Organic Chemistry Reactions | Hrin, Tamara N. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Утицај примене хибридних илустрација на постигнуће и ментални напор ученика у наставној теми "Аминокиселине и протеини" | Рончевић Тамара ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Diagnosing the quality of high school students’ and pre-service chemistry teachers’ cognitive structures in organic chemistry by using students’ generated systemic synthesis questions | Hrin, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21M21 - Рад у врхунском међ. часопису |
2018 | Best practices of assessment as a way to promote effective learning | Milenković, Dušica ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2018 | A model-driven approach to e-course management (✓) | Goran Savić ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |