Резултати

еНаука >  Резултати >  Towards more meaningful teaching of literature in Serbian schools (Paradoxes of curriculum)
Назив: Towards more meaningful teaching of literature in Serbian schools (Paradoxes of curriculum)
Аутори: Opačić, Zorana Z.  
Година: 2017
Публикација: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia VIII
ISSN: 2082-0909 Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Pertinentia. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae (Poland) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 8 br. 227 str. 35-46
DOI 10.24917/20820909.8.4
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/174617
URL: http://didactica.up.krakow.pl/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.