Резултати
еНаука >
Резултати >
Towards more meaningful teaching of literature in Serbian schools (Paradoxes of curriculum)
Назив: | Towards more meaningful teaching of literature in Serbian schools (Paradoxes of curriculum) | Аутори: | Opačić, Zorana Z. | Година: | 2017 | Публикација: | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia VIII | ISSN: | 2082-0909 Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Pertinentia. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae (Poland) Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 8 br. 227 str. 35-46 | DOI : | 10.24917/20820909.8.4 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/174617 | URL: | http://didactica.up.krakow.pl/ | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.