Резултати

еНаука >  Резултати >  Studija slučaja: procena čitanja i implementacija metode direktnog podučavanja kod učenice sa specifičnim smetnjama u učenju
Назив: Studija slučaja: procena čitanja i implementacija metode direktnog podučavanja kod učenice sa specifičnim smetnjama u učenju
Case study: assessing reading skills in a student with learning disabilities and implementation of direct instruction learning
Аутори: Pantović, Aleksandra ; Maćešić-Petrović, Dragana  
Остала ауторства: Vuković Mile; Odović Gordana
Година: 2018
Публикација: Zbornik radova - Nacionalni naučni skup „Metode procene u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji”, Beograd,Srbija, 24. decembar 2018.
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 211-218
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2823
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/196912
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца