Резултати
еНаука >
Резултати >
Studija slučaja: procena čitanja i implementacija metode direktnog podučavanja kod učenice sa specifičnim smetnjama u učenju
Назив: | Studija slučaja: procena čitanja i implementacija metode direktnog podučavanja kod učenice sa specifičnim smetnjama u učenju Case study: assessing reading skills in a student with learning disabilities and implementation of direct instruction learning |
Аутори: | Pantović, Aleksandra ; Maćešić-Petrović, Dragana | Остала ауторства: | Vuković Mile; Odović Gordana | Година: | 2018 | Публикација: | Zbornik radova - Nacionalni naučni skup „Metode procene u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji”, Beograd,Srbija, 24. decembar 2018. | Издавач: | Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation | Тип резултата: | Конференцијски рад | Колација: | str. 211-218 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2823 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/196912 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |