Results

eNauka >  Results >  Studija slučaja: procena čitanja i implementacija metode direktnog podučavanja kod učenice sa specifičnim smetnjama u učenju
Title: Studija slučaja: procena čitanja i implementacija metode direktnog podučavanja kod učenice sa specifičnim smetnjama u učenju
Case study: assessing reading skills in a student with learning disabilities and implementation of direct instruction learning
Authors: Pantović, Aleksandra ; Maćešić-Petrović, Dragana  
Other contributors: Vuković Mile; Odović Gordana
Issue Date: 2018
Publication: Zbornik radova - Nacionalni naučni skup „Metode procene u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji”, Beograd,Srbija, 24. decembar 2018.
Publisher: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Type: Conference Paper
Collation: str. 211-218
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2823
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/196912
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Creative Commons License