Results
eNauka >
Results >
Studija slučaja: procena čitanja i implementacija metode direktnog podučavanja kod učenice sa specifičnim smetnjama u učenju
Title: | Studija slučaja: procena čitanja i implementacija metode direktnog podučavanja kod učenice sa specifičnim smetnjama u učenju Case study: assessing reading skills in a student with learning disabilities and implementation of direct instruction learning |
Authors: | Pantović, Aleksandra ; Maćešić-Petrović, Dragana | Other contributors: | Vuković Mile; Odović Gordana | Issue Date: | 2018 | Publication: | Zbornik radova - Nacionalni naučni skup „Metode procene u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji”, Beograd,Srbija, 24. decembar 2018. | Publisher: | Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation | Type: | Conference Paper | Collation: | str. 211-218 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2823 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/196912 |
M-category: | Mp. category will be shown later |