Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Studija slučaja: procena čitanja i implementacija metode direktnog podučavanja kod učenice sa specifičnim smetnjama u učenju
Naziv: Studija slučaja: procena čitanja i implementacija metode direktnog podučavanja kod učenice sa specifičnim smetnjama u učenju
Case study: assessing reading skills in a student with learning disabilities and implementation of direct instruction learning
Autori: Pantović, Aleksandra ; Maćešić-Petrović, Dragana  
Ostala autorstva: Vuković Mile; Odović Gordana
Godina: 2018
Publikacija: Zbornik radova - Nacionalni naučni skup „Metode procene u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji”, Beograd,Srbija, 24. decembar 2018.
Izdavač: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 211-218
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2823
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/196912
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca