Резултати

еНаука >  Резултати >  Стереотипи наставника о ученицима из маргиналних група: провера дводимензионалног модела
Назив: Стереотипи наставника о ученицима из маргиналних група: провера дводимензионалног модела
Остали називи: Teachers stereotypes towards students from marginalized groups: an application of the stereotype content model
Аутори: Jovanović, Olja S.
Ментор: Petrović, Nebojša  
Остала ауторства: Rajović, Vera; Žeželj, Iris  ; Petrović, Boban
Година: 2018
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Филозофски факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
VBS COBISS: 50176783
URI: http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5918
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9762
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:18019/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/207491
Пројекат: Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018)
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца