Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Стереотипи наставника о ученицима из маргиналних група: провера дводимензионалног модела
Naziv: Стереотипи наставника о ученицима из маргиналних група: провера дводимензионалног модела
Ostali nazivi: Teachers stereotypes towards students from marginalized groups: an application of the stereotype content model
Autori: Jovanović, Olja S.
Mentor: Petrović, Nebojša  
Ostala autorstva: Rajović, Vera; Žeželj, Iris  ; Petrović, Boban
Godina: 2018
Publikacija: Универзитет у Београду
Izdavač: Универзитет у Београду, Филозофски факултет
Tip rezultata: Doktorska disertacija
VBS COBISS: 50176783
URI: http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5918
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9762
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:18019/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/207491
Projekat: Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018)
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca