Резултати
еНаука >
Резултати >
Стереотипи наставника о ученицима из маргиналних група: провера дводимензионалног модела
Назив: | Стереотипи наставника о ученицима из маргиналних група: провера дводимензионалног модела | Остали називи: | Teachers stereotypes towards students from marginalized groups: an application of the stereotype content model | Аутори: | Jovanović, Olja S. | Ментор: | Petrović, Nebojša | Остала ауторства: | Rajović, Vera; Žeželj, Iris ; Petrović, Boban | Година: | 2018 | Публикација: | Универзитет у Београду | Издавач: | Универзитет у Београду, Филозофски факултет | Тип резултата: | Докторска дисертација | VBS COBISS: | 50176783 | URI: | http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5918 https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9762 https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:18019/bdef:Content/download https://enauka.gov.rs/handle/123456789/207491 |
Пројекат: | Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018) | М-категорија: | 70M70 - Одбрањена докторска дисертација |