Резултати
еНаука >
Резултати >
Methodological design of a course book: from identification and itemization to correlation and coordination of structural components
Назив: | Methodological design of a course book: from identification and itemization to correlation and coordination of structural components | Аутори: | Trebješanin, Biljana | Година: | 2014 | Публикација: | 3rd International metodological conference - The influence of teaching methodology on the quality of teacher and pre-school teacher training | Издавач: | Hungarian teacher training taculty, Subotica, Srbija | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-87095-45-8 Претражи идентификатор | Колација: | str. 21-22 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/235878 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.