Резултати

еНаука >  Резултати >  Methodological design of a course book: from identification and itemization to correlation and coordination of structural components
Назив: Methodological design of a course book: from identification and itemization to correlation and coordination of structural components
Аутори: Trebješanin, Biljana 
Година: 2014
Публикација: 3rd International metodological conference - The influence of teaching methodology on the quality of teacher and pre-school teacher training
Издавач: Hungarian teacher training taculty, Subotica, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87095-45-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 21-22
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/235878
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.