Резултати

еНаука >  Резултати >  Inclusive education, standpoints of teachers and parents in inclusive education
Назив: Inclusive education, standpoints of teachers and parents in inclusive education
Inkluzivno obrazovanje, stavovi nastavnika i roditelja u inkluzivnom obrazovanju
Аутори: Pavković, Ivana; Kovačević, Jasmina  
Година: 2012
Публикација: Beogradska defektološka škola
ISSN: 0354-8759 Beogradska defektološka škola Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Društvo defektologa
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 3 str. 467-485
VBS COBISS: 44298255
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/44298255#izum.si
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/635
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/302438
URL: http://scindeks.ceon.rs/journaldetails.aspx?issn=0354-8759
Пројекат: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Creative Commons лиценца