Резултати
еНаука >
Резултати >
Inclusive education, standpoints of teachers and parents in inclusive education
Назив: | Inclusive education, standpoints of teachers and parents in inclusive education Inkluzivno obrazovanje, stavovi nastavnika i roditelja u inkluzivnom obrazovanju |
Аутори: | Pavković, Ivana; Kovačević, Jasmina | Година: | 2012 | Публикација: | Beogradska defektološka škola | ISSN: | 0354-8759 Beogradska defektološka škola Претражи идентификатор | Издавач: | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd Društvo defektologa |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | br. 3 str. 467-485 | VBS COBISS: | 44298255 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/44298255#izum.si http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/635 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/302438 |
URL: | http://scindeks.ceon.rs/journaldetails.aspx?issn=0354-8759 | Пројекат: | Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025) | М-категорија: | 52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису |