Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Inclusive education, standpoints of teachers and parents in inclusive education
Naziv: Inclusive education, standpoints of teachers and parents in inclusive education
Inkluzivno obrazovanje, stavovi nastavnika i roditelja u inkluzivnom obrazovanju
Autori: Pavković, Ivana; Kovačević, Jasmina  
Godina: 2012
Publikacija: Beogradska defektološka škola
ISSN: 0354-8759 Beogradska defektološka škola Pretraži identifikator
Izdavač: Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Društvo defektologa
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: br. 3 str. 467-485
VBS COBISS: 44298255
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/44298255#izum.si
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/635
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/302438
URL: http://scindeks.ceon.rs/journaldetails.aspx?issn=0354-8759
Projekat: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Pronađi DOI


Creative Commons licenca