Резултати

еНаука >  Резултати >  Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom
Назив: Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom
Аутори: Radić Bojanić, Biljana  ; Topalov, Jagoda  ; Sinwongsuwat, Kemtong
Година: 2015
Публикација: Journal of Multilingual and Multicultural Development
ISSN: 0143-4632 Journal of Multilingual and Multicultural Development Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 36 br. 7 str. 750-764
DOI: 10.1080/01434632.2015.1022180
WoS-ID: 000360473000006
Scopus-ID: 2-s2.0-84940449867
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/375860
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

2
SCOPUSTM
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.