Резултати
еНаука >
Резултати >
Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom
Назив: | Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom | Аутори: | Radić Bojanić, Biljana ; Topalov, Jagoda ; Sinwongsuwat, Kemtong | Година: | 2015 | Публикација: | Journal of Multilingual and Multicultural Development | ISSN: | 0143-4632 Journal of Multilingual and Multicultural Development Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 36 br. 7 str. 750-764 | DOI: | 10.1080/01434632.2015.1022180 | WoS-ID: | 000360473000006 | Scopus-ID: | 2-s2.0-84940449867 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/375860 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2
SCOPUSTM
SCOPUSTM
2
WEB OF SCIENCETM
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.