Резултати

еНаука >  Резултати >  Улога уџбеника у процесу музичког описмењавања ученика млађих разреда основне школе
Назив: Улога уџбеника у процесу музичког описмењавања ученика млађих разреда основне школе
Остали називи: The role of the textbooks in the process of acquiring music literacy in lower grades of primary school students
Аутори: Stojanović, Radmila N.
Ментор: Trebješanin, Biljana
Остала ауторства: Đurđanović, Miomira M.; Lelea, Jon; Banđur, Veljko ; Ivanuš Grmek, Ivana
Година: 2011
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
VBS COBISS: 2049079419
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10316
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=6262
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:18893/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/395732
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца