Резултати
еНаука >
Резултати >
Улога уџбеника у процесу музичког описмењавања ученика млађих разреда основне школе
Назив: | Улога уџбеника у процесу музичког описмењавања ученика млађих разреда основне школе | Остали називи: | The role of the textbooks in the process of acquiring music literacy in lower grades of primary school students | Аутори: | Stojanović, Radmila N. | Ментор: | Trebješanin, Biljana | Остала ауторства: | Đurđanović, Miomira M.; Lelea, Jon; Banđur, Veljko ; Ivanuš Grmek, Ivana | Година: | 2011 | Публикација: | Универзитет у Београду | Издавач: | Универзитет у Београду, Учитељски факултет | Тип резултата: | Докторска дисертација | VBS COBISS: | 2049079419 | URI: | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10316 http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=6262 https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:18893/bdef:Content/download https://enauka.gov.rs/handle/123456789/395732 |
М-категорија: | 70M70 - Одбрањена докторска дисертација |