Results

eNauka >  Results >  Улога уџбеника у процесу музичког описмењавања ученика млађих разреда основне школе
Title: Улога уџбеника у процесу музичког описмењавања ученика млађих разреда основне школе
Other Titles: The role of the textbooks in the process of acquiring music literacy in lower grades of primary school students
Authors: Stojanović, Radmila N.
Supervisor: Trebješanin, Biljana
Other contributors: Đurđanović, Miomira M.; Lelea, Jon; Banđur, Veljko ; Ivanuš Grmek, Ivana
Issue Date: 2011
Publication: Универзитет у Београду
Publisher: Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Type: Doctoral theses
VBS COBISS: 2049079419
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10316
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=6262
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:18893/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/395732
M-category: 
70M70

Find the DOI


Google ScholarTM

Creative Commons License