Резултати

еНаука >  Резултати >  Differences in the use of L2 learning strategies among students of mathematics, computer science and tourism
Назив: Differences in the use of L2 learning strategies among students of mathematics, computer science and tourism
Аутори: Vuković Vojnović, Dragana B.; Dragana Vuković Vojnović
Година: 2018
Публикација: Zbornik radova sa Četvrte konferencije Strani jezik struke i profesionalni identitet, Cetvrta medjunarodna konferencija Strani jezik struke i profesionalni identitet, Beograd, Uciteljski fakultet, Srbija, 2017
Издавач: Učiteljski fakultet u Beogradu
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-81018-01-9 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 1 str. 155-165
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/397194
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=117529&source=eNauka&language=en
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.