Резултати
еНаука >
Резултати >
Differences in the use of L2 learning strategies among students of mathematics, computer science and tourism
Назив: | Differences in the use of L2 learning strategies among students of mathematics, computer science and tourism | Аутори: | Vuković Vojnović, Dragana B.; Dragana Vuković Vojnović | Година: | 2018 | Публикација: | Zbornik radova sa Četvrte konferencije Strani jezik struke i profesionalni identitet, Cetvrta medjunarodna konferencija Strani jezik struke i profesionalni identitet, Beograd, Uciteljski fakultet, Srbija, 2017 | Издавач: | Učiteljski fakultet u Beogradu | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-81018-01-9 Претражи идентификатор | Колација: | vol. 1 br. 1 str. 155-165 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/397194 https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=117529&source=eNauka&language=en |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.