Резултати

еНаука >  Резултати >  Role of early intervention in acquisition of pre-reading skills of children with visual impairment
Назив: Role of early intervention in acquisition of pre-reading skills of children with visual impairment
Аутори: Grbović, Aleksandra  ; Dimoski, Sanja
Година: 2016
Публикација: Thematic Collection of International Importance- Early Intervention in Special Education and Rehabilitation“, Beograd, Srbija, 2016.
Издавач: University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-086-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 101-111
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/474819
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4188
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца