Резултати
еНаука >
Резултати >
Role of early intervention in acquisition of pre-reading skills of children with visual impairment
Назив: | Role of early intervention in acquisition of pre-reading skills of children with visual impairment | Аутори: | Grbović, Aleksandra ; Dimoski, Sanja | Година: | 2016 | Публикација: | Thematic Collection of International Importance- Early Intervention in Special Education and Rehabilitation“, Beograd, Srbija, 2016. | Издавач: | University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6203-086-3 Претражи идентификатор | Колација: | str. 101-111 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/474819 http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4188 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |