Резултати

еНаука >  Резултати >  Education integrity as a barrier to inclusion: evidence from Armenia, Kazakhstan, Serbia and Ukraine
Назив: Education integrity as a barrier to inclusion: evidence from Armenia, Kazakhstan, Serbia and Ukraine
Аутори: Jovanović, Olja S.  ; Tinde Kovač Cerović; Mihaylo MIlovanovitch
Година: 2018
Публикација: ECER 2018: Inclusion and Exclusion, Resources for Educational Research?
Издавач: European Educational Research Association, Bolzano, Italy
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/482101
URL: https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/23/contribution/44996/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.